Σαν να λέμε....

Δασκαλο - μαθητικές ανησυχίες στην εποχή της πληροφορίας ...

Επικοινωνία, πληροφορία, διδασκαλία και μάθηση...

Ενημέρωση και εκπαίδευση...

Πειραματισμοί και όχι αφορισμοί...



Ένα παράδειγμα εκπαιδευτικού σεναρίου..

Σάββατο, 15 Μαΐου 2010

Δοκίμασε λοιπόν  και η μικρή δασκάλα να φτιάξει ένα σενάριο μάθησης..αλλά όπως πάντα..ξεκίνησε ανάποδα..από τις δραστηριότητες... Αυτό δεν ήταν κακό..θα το εφάρμοζε και παράλληλα θα έφτιαχνε το θεωρητικό κομμάτι...Η δασκάλα.... της δασκάλας ήταν απόλυτα σύμφωνη...Και εκείνη εφάρμοζε την ίδια μέθοδο... Υποστήριζε ότι αν απλά το φτιάξεις θεωρητικά στο χαρτί θα πρέπει αναγκαστικά να το τροποιήσεις στην πορεία...γιατί μπορέι κάτι να μην είναι εφικτό λόγω συνθηκών ή και τα παιδιά να σε  πάνε καπου αλλου..οπότε ίσως τροποιήσεις κάποια δραστηριότητα ή της διαμορφώσεις το επίπεδο...Οπότε είναι προτιμότερο να καταγράψεις ιδέες για δραστηριότητες..να τις εντάξεις σε ένα ελκυστικό σενάριο για τα παιδιά.. και παράλληλα με την εφαρμογή του συμπληρώνεις και τη θεωρητική καταγραφή όλου αυτού με τα επιμέρους στοιχεία..τα επιστημονικά..
Να λοιπόν τι θα έκανε εκείνη..

Εκδρομη στην επιδαυρο